Prisen for hjemmesidetekster afhænger selvfølgelig af mængden, der skal skrives. Kigger man på al tekst, der kan skrives til en virksomhed (blogindlæg, annonce-tekster, m.v.), så er hjemmesidetekster i den dyrere ende, da disse ofte kræver en del research, f. eks af folkene bag.
Læs mere
Vedkommende, der skal skrive dine hjemmesidetekster, er en, som forstår sig på din forretning - og dig. Det er meget vigtigt at vedkommende sætter sig ind i dine værdier, baggrund og er aligned med, hvad det er, du gerne vil opnå. Hvis ikke tekstforfatteren formår at afspejle disse ting, bliver en omgang flade budskaber, der ikke sælger en rød reje.
Læs mere
I bund og grund er alle teksterne til din hjemmeside vigtig, da du ikke ønsker at dine besøgende skal møde en tom side. Når det så er sagt, så er det klart, at der skal prioriteringer til, for man kan ikke nå alt på én gang, og det tager ofte også tid at finde frem til, hvad man vil have stående på de enkelte sider. Derfor kan det give god mening at opdele sin hjemmeside i flere bider, således man sørger for at lave de mest essentielle sider færdig først.
Læs mere
Hvis ikke du har tiden til at skrive dine egne hjemmesidetekster, er det selvfølgelig en mulighed at outsource tekstarbejdet. Når du beslutter dig for at outsource tekstarbejde, er det altid en god idé at lave noget research på de forskellige muligheder, der byder sig. Og det er selvfølgelig en fordel at have gjort sig nogle tanker om, hvad man er ude efter - det gør også processen markant billigere.
Læs mere